kinderkleding-tekoop.nl gebruikt cookies (functionele, analytische, advertentie, affiliate en tracking cookies) en daarmee vergelijkbare technieken om het bezoek en winkelen bij kinderkleding-tekoop.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken. Lees meer
PERSOONLIJKE ACTIE

Persoonlijke actie(s)


Log in voor uw persoonlijke actie !
0

Persoonlijke actie(s)


Log in voor uw persoonlijke actie !

Betaalmethodes

Bij kinderkleding-tekoop.nl kunt u gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

  • Ideal:
    Snel en makkelijk online betalen via ABN Amro, Fortis, ING, Friesland bank, Rabobank, ASN bank en SNS bank. U betaald géén extra kosten.
  • Paypal:
    Direct en online betalen via Paypal. Hiervoor moet u wel een Paypal account hebben. Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd.
  • Creditcard:
    Direct betalen met creditcard (Mastercard, Maestro en Visa).
    Let op! De bestelling moet geplaatst worden vanaf een IP adres in het land waar de creditcard is uitgegeven.
    Dit in verband met ieders veiligheid en fraude te voorkomen.
  • Rembours:
    U betaalt de bestelling per pin bij aflevering. Hiervoor worden €5,00 extra kosten gerekend.
  • Giropay:
    Betaal met Giropay, alleen voor Duitsland.
  • Sofort Banking:
    Betaal met Sofort Banking, alleen voor Duitsland/Belgie.
  • Overboeking:
    Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een mail met daarin onze bankgegevens. Zodra de betaling op onze rekening staat, wordt uw order verwerkt. De bestelling wordt twee dagen voor u vastgehouden.
  • Creditbedrag:
    Een Creditbedrag wordt automatisch ingewisseld wanneer u een bestelling plaatst. Dit is een bedrag dat u op uw klantenkaart kunt terugvinden. Deze kan afkomstig zijn van een retourzending of een vergoeding door ons.
  • Cadeaubon:
    Voor betaling met cadeaubon kunt u de unieke code invoeren bij het afrekenscherm.
    Dit zijn bonnen die op onze website zijn aangekocht, u ontvangt hiervan een unieke code per mail.
    De cadeaubonnen worden niet fysiek verstuurd.
    Let op! Voer deze code in het juiste vakje ‘Cadeaubon’ in anders wordt deze niet verrekend.
  • Fashioncheque:
    Het is ook mogelijk om uw order te betalen met een Fashioncheque. U kunt dan bij de laatste stap “Betaalmethode” kiezen voor Fashioncheque. Er wordt dan gevraagd om de code in te voeren die op uw Fashioncheque staat vermeld. Is het zo dat uw order hoger is dan het bedrag van uw Fashioncheque dan vraagt onze website daarna nog of u een andere betaalmethode wil kiezen om de bestelling af te ronden.
  • Klarna

    Als u voor achteraf betalen via Klarna kiest, is het goed om te weten dat u het bedrag altijd moet betalen aan het externe bedrijf Klarna. Zij sturen u eenmalig een factuur per mail. U betaald hiervoor een toeslag van € 1.95. Het bedrag van de order kan achteraf a.d.h.v. een omruiling of retournering aangepast worden in het systeem van Klarna. Na aanpassing ontvangt u dan een nieuwe factuur. Wanneer u de factuur volledig heeft betaald en u stuurt nog artikelen retour, dan zal Klarna het teveel betaalde bedrag terug storten op uw rekening.

    Klarna voert voor Kinderkleding-tekoop.nl dit volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een factuur van Klarna ontvangt om uw order te betalen. U kunt bij uw eerste bestelling bij Kinderkleding-tekoop.nl via Klarna bestellen voor een bedrag tussen € 25,- en € 200,-. Bij volgende bestellingen met Klarna kunt u orders bestellen tussen € 25,- en € 300,-. Deze service wordt alleen voor bestellingen binnen Nederland aangeboden.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen met Klarna voert Klarna een gegevenscontrole uit. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw order betalen met een andere betaalmethode.

    U kunt bij vragen altijd contact metmet Klarna opnemen, zij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur op 020-8082852. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de website van Klarna.